Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
fenty puma
Puma geeft twee fenty puma van hun meer gevierde loopsilhouetten en koeleffect als onderdeel van het Mesh Evolution-pakket. De drie schoenendruppels bevatten twee Puma Blaze Of Glory-silhouetten en Puma R698 ook met elke schoen gemaakt van leer en mesh met witte mond. Met de Puma Blaze of Glory in zwart of wit gegoten, is de Puma R698 de einzelgänger van het peloton, zowel in aantal als in kleur, wanneer deze wordt geklokt met een groenblauw bovenwerk. Hiphop en sneakers lijken de match gemaakt in de lucht te zijn. Geen enkele andere cultuur lijkt het sneakerspel terug te draaien of lief te hebben in de mate waarin de hiphop-beweging dat doet. Sneaker-merken zijn zich altijd bewust geweest van de unie tussen de twee, maar meer recentelijk hebben schoenbedrijven hun handtekening gezet onder het ondertekenen van en samenwerken met artiesten. En niet alleen om hen te voeden, ze helpen artiesten ook met middelen en geven ze steeds meer creatieve controle. Puma is een van die merken. 

Ze zijn verbonden met verschillende artiesten, variërend van groot, klein en op de voorgrond. Onlangs hebben we de MMG-rapper en Puma signe, Rockie Fresh bij de VILLA in Philadelphia ingehaald. Hij ging met ons zitten en sprak over zijn tournee en leven met Puma: Hoe ging je tournee? Man, het was geweldig. Enkele van de beste shows die ik heb gehad in mijn leven. Ik ben gewoon fenty puma creepers veel aan het leren en het heeft me gewoon veel energie gegeven om terug te gaan naar de studio als het eenmaal voorbij is. Alsof ik meer een breder beeld heb van wat ik als kunstenaar echt moet doen en hoe ik mijn fans moet onderhouden. Het was een goede tijd. Echt. Dus hoe kwam de samenwerking tussen jou en Puma tot stand? Wat is jouw evolutie met Puma? De gezegende situatie die ik heb gehad, fenty puma rihanna is altijd een optie geweest. 

Hoe denk je dat ze jou en de hiphop-beweging helpen? Ik denk dat ze al heel lang een groot deel van hiphop zijn. Weet je, zelfs als je naar sommige van deze oudere films kijkt, of het nu een bepaalde Spike Lee-verbinding is, of ik ben de naam van de film vergeten, maar ik heb hem onlangs bekeken en gezien als tonnen Puma Suedes. Maar in hiphop zijn ze altijd apart geweest. Nu heb ik gewoon het gevoel dat ze het naar een ander niveau brengen door echt officieel achter artiesten te komen en ik denk dat het een goede zaak is voor het spel. Het stelt artiesten in staat om in meer zakelijke situaties te komen en heeft meer invloed op dingen waar we echt al invloed op hebben. Dus ik ben blij dat ze echt bereid zijn om het geld achter influencers te leggen om hun fenty puma slippers regeerperiode gaande te houden en ook om hiphop in een positieve richting te houden. Hoe gaat het met de #PumaTourVan? 

De smaakvolle Puma Suede Mid-granaatappel is een nieuw levendig kleurenschema met deze Bluebird-versie. De middengesneden sneaker is volledig in het oog verzonken en het lijkt op iets dat je op een plank en niet op je voet zet. Het moeilijk te negeren van het silhouet is op dit moment de verkoop van de Puma-retailers, wat betekent dat als je een paar ziet voor het nemen ervan, niet aarzelen om ze te pakken. Als ze uit het verhaal van Little Miss Muffet komen, is deze nieuwste Puma Suede Classic + verkrijgbaar haar favoriete smaak. De Puma Suede Classic + wordt geleverd in een heerlijke nieuwe whey colorway met een natuurlijk gevoel en een neutrale toon. Met een bovenwerk van suède dat fijne en witte accenten heeft om die lijn verder te tekenen, zijn ze inderdaad vers in de lente. Deze Puma Suede Classic + Colorway is nu verkrijgbaar bij SNS bij andere retailers.Puma Suede ClassicCurds Whey / White $ 79. 

De Puma-staten zijn niet zo'n model dat vaak in de buurt komt, maar wanneer dit wel het geval is, is dit absoluut uw aandacht. Het is een paar jaar geleden dat we de sneaker zagen, dus het enige recht dat we als we terug in de schappen komen, we één maar drie nieuwe kleurstellingen krijgen. Uitgedost in het suède drijft het silhouet met gemak van rood naar blauw naar groen door op elk bovendeel wit te schakelen. Deze worden door de Puma-winkeliers op 14 maart geselecteerd. Naarmate de hype voor rode sneakers doorgaat, beginnen meer bedrijven zoals PUMA de trend op te merken. Hun nieuwste ontwerp op de PUMA Suede Mid wordt Pomegranate genoemd vanwege zijn voor de hand liggende rode uiterlijk.De Alle rode suède bovenwerk is een look look voor de PUMA Suede Mid silhouet. De sneaker zal zeker de aandacht van de verzamelaars trekken. Als je nog steeds een beetje rot bent over de Red Octobers, is er niets mis met settelen. Pak de PUMA Suede Mid-granaatappel nu bij bepaalde detailhandelaren! 

BWGH en Puma maakten vorig jaar behoorlijk puma basket classic wat opzien toen ze hun Bluefield-versie van de R698 lieten vallen. Dit jaar willen ze de warmte opnieuw brengen. Zoals je kunt zien op de bovenstaande foto's heeft BWGH aka Brooklyn We Go Hard vier verschillende versies van de R698 op het dek. Stel om dit najaar uit te geven is een paar met marine / rood, bruin / bruin, zwart / gebroken wit en een leuk grafisch patroon. Hoewel er veel details zijn om je vandaag te bezorgen, raden we je aan om ons te blijven afstemmen op kicksonfire [Image: puma basket classic-588jky.jpg] aangezien we breng alle BWGH x Puma-informatie naar onze mening.
Reply
mrmmweorta

vqthddxyxj

http://bbs.aizhi.co/forum.php?mod=viewth...pid3707454
http://dild.in/-fluxbb/viewtopic.php?pid=520952#p520952
http://woyaojiaoyou.freehostia.com/bbs/v...0513&extra=
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)